معروف‌ترین و الهام‌بخش‌ترین طراحان سایت

قبل از معرفی ۹ وب دیزاینر معروف باید به سوال مهمی پاسخ داد: چرا با وجود اینکه طراحان وب هم زیبایی خلق می‌کنند

و هنرمندند هرگز به اندازه‌ی طراحان در دیگر رشته‌ها، مخصوصا طراحان مد مشهور نیستند؟

 

۱. طراحی وب هنوز جوان است و مراحل رشد را طی می‌کند

 مد برای دکوراسیون داخلی و لباس صدها سال است که وجود دارد. همیشه کسانی بوده‌اند که برای افراد مرفه، لباس می‌دوخته و خانه‌هایشان را تزئین می‌کرده‌اند.

اما طراحان وب زمانی ظاهر شدند که ما شروع به استفاده‌ی بیشتر از اینترنت برای کارهای مختلف کردیم. از آن زمان فقط حدود 20 الی 30 سال گذشته است

که برای شکل‌گیری کامل یک صنعت، زمان بسیار کوتاهی به‌شمار می‌آید.

 

۲. طراحی وب به فضای بیشتری برای شناساندن خود نیاز دارد

اگر مجموعه طراحی‌های جذاب یک طراح مد، به چشم آمده و باعث ایجاد شور و هیجان شود؛ این امر فروش او را به شدت افزایش می‌دهد و به شهرت او نیز کمک می‌کند.

اما وقتی یک طراح وب جوایز زیادی دریافت ‌کند، این موضوع باعث نمی‌شود که او مشهورتر شود. چون متخصصان طراحی وب را نهایتا قشر محدودی از کسانی که با طراحی

وبسایت و طراحی محصولات دیجیتال سروکار دارند می‌شناسند. اما مخاطب طراحان مد قشر کثیری از مردم هستند.

 

۳. هر طراحی یک تلاش جمعی است

در مد و طراحی داخلی، یک طراح چهره‌ای کلیدی است که سایر بازیکنان تیم را با ایده‌های خود هدایت می‌کند. این موضوع در مورد طراحی وب صدق نمی‌کند.

زیرا حتی زیباترین سایت فقط در صورتی مفید خواهد بود که چیدمان درست و دقیق المان‌ها و محتوا و تبلیغات داشته باشد. برای ایجاد یک وب‌ سایت خوب،

همه‌ی متخصصان آن به یک اندازه مهم هستند. در نتیجه، مردم می‌توانند کار یک طراح وب را تشخیص دهند؛ اما چیزی در مورد شخصی که پشت آن قرار دارد، نمی‌دانند. 

 

 

۱. مارک ویلر (Mark Wheeler)

مارک ویلر از مدیران هنری مایکروسافت و یکی از شاخص‌ترین طراحان دنیای وب است که تقریباً همه با آثارش آشنا هستند.

تخصص او در طراحی تجربه کاربر، تعامل‌ها و رابط‌های کاربریِ مطلوب زبانزد است. مارک ویلر، که از برترین‌های این حوزه است،

با طراحی‌ها و سبک پیشروی پروژه‌های وب خود، طرفدارانش را هیجان‌زده می‌کند. بعضی گفته‌اند که او بهترین طراح وب جهان است.

۲. کریتیکا کوشواها (Kritika Kushwaha)

این طراح و تصویرگر اهل سانفرانسیسکو می‌داند که چگونه با خلق رابط‌های کاربر واضح و روشن، دلنوازترین تجربه‌ کاربری را ایجاد کند.

او برای مدتی طولانی، به خوبی در میان طراحان وب شناخته‌شده بوده است. پورتفولیوی او برای همه کسانی که می‌خواهند 

برای هر صنفی وب‌سایت‌هایی شیک و با کاربریِ آسان طراحی کنند، بسیار مناسب است.

 

در طراحی محصولات دیجیتال ازجمله طراحی وب و اپلیکیشن فقط زیبایی مهم نیست. بعضی از محصولات دیجیتال این پتانسیل را دارند

تا در جامعه تغییرات مهمی ایجاد کنند. «طراحی محصول و ساختن جهانی بهتر» را بخوانید تا با آن تغییرات آشنا شوید. 

۳. اولگا شوچنکو (Olga Shevchenko)

او مدیری خلاق در شرکت Vintage است و با طراحی محصول، رابط و تجربه‌ کاربر سروکار دارد. ویژگی بارز طرح‌های اولگا تنوع آن‌ها است.

او از تمام ابزارهای طراحی موجود برای دستیابی به نتیجه لازم استفاده می‌کند؛ از جمله تایپوگرافی و عکس‌های بزرگ، انیمیشن، ترکیب رنگ‌های غیرمعمول،

تصویرسازی‌ها و همچنین اشکال و خطوط مورب. در نتیجه، آثار او گران‌قیمت، مدرن، مینیمال و ملایم به نظر می‌رسد و تعجبی ندارد که نام او در میان برترین طراحان وب باشد

۴. کریستین رود (Christine Rode)

یک طراح محصول، توسعه‌دهنده وب و متخصص UI اهل نروژ که در اسلو، سانفرانسیسکو، لندن و آمستردام زندگی و کار کرده‌ است.

او به لطف همکاری با فیسبوک و چون باعث شد تا پیشنهادهای تجاری زیادی به سمت فیسبوک روانه شود، در بین طراحان مشهور شد. سبک کریستین بر‌اساس مینیمالیسم،

بهره‌بردن از انیمیشن به قدر‌ کافی، فضای آزاد و ترکیب رنگ‌های غیر‌معمول است.

 

۵. سندور گیوریس (Sandor Gyuris)

سندور گیوریس طراح محصول اهل لندن با بسیاری از برندهای شاخص از جمله فیسبوک، یویو، دلیورو، راولین و کافه نویر کار کرده است. مانند بسیاری از طراحان ذکر‌شده،

سندور نیز سبک مینیمالیسم را انتخاب کرده است. او بر ‌روی رنگ و صرفا یک یا دو جزء، که بتوانند به خوبی برند را معرفی کنند، تمرکز می‌کند 

عبارت «نبوغ، در سادگی نهفته است» در مورد او کاملا صدق می‌کند.

۶. آنا دیو (Anna Deu)

آنا، وب دیزاینر و طراح UX از نیویورک است که پروژه‌هایی را با Microsoft، SAP و BarterSugar پیش‌برده است. او در آثار خود به صورت ماهرانه‌ای مینیمالیسم و هنر انتزاعی را با هم ترکیب کرده است.

و همچنین برای اینکه بتواند طرح‌هایش را در ساختار خوب و واضحی ارائه کند، به طور جدی از انواع اینفوگرافی‌، خطوط و اشکال هندسی استفاده می‌کند.

(توصیه می‌کنم حتما پورتفولیو این طراح سایت را ببینید. تصویر زیر مربوط است به یکی از پروژه‌های بازطراحی وبسایت که این طراح انجام داده است.)

۷. جرمیا شاو (Jeremiah Shaw)

جرمیا شاو، هنرمند و طراحی است که به صورت مستقل با Dropbox، Google، Apple و Kolor Labs همکاری می‌کند. تخصص او تصویرسازی سه‌بعدی،

انیمیشن، طراحی رابط ‌کاربر و برندسازی است. البته در حال‌‌ حاضر، او بیشتر وقت خود را به طراحی بازی‌های سه‌بعدی برای کودکان اختصاص می‌دهد.

بازی‌هایی که تحت‌ لوای نام شرکای مشهورش شناخته می‌شوند. مشخصه‌ی سبک او حداکثر میزان استفاده از اشکال هندسی و چندضلعی‌‌‌ها است.

۸. خوزه هورتادو (Jose Hurtado)

خوزه طراح گرافیک و مدیر هنری در نستله و مستقر در لس‌آنجلس است. او در برندسازی و طراحی محصول تخصص دارد. خوزه از اسکئومورفیسم،

چه به شکل مسطح (فلت) و چه نیمه‌مسطح (نیم‌فلت) حداکثر استفاده را می‌برد. اسکئومورفیسم مفهومی است ‌که غالبا در طراحی UI استفاده می‌شود

و در آن برای نشان‌ دادن کاربرد آیتم‌های طراحی‌شده، از کارکرد همتایانشان در دنیای واقعی استفاده می‌گردد. مثال معروف آن آیکون سطل آشغال ویندوز است که برای پاک‌کردن فایل‌ها طراحی شده است.

۹. ویکتوریا بادناس (Victoria Badenas)

این طراح محصول اهل ونکوور به دلیل همکاریش با فیسبوک مشهور است. ماموریت حرفه‌ای او ایجاد وب‌سایت‌های کاربردی، زیبا،

موزون و نمادگونه با رعایت تناسب در ترکیبِ تصاویر پیکسلی، رنگ‌های روشن و اشکال هندسی با یکدیگر است.

طراح سایت و سئو در زاهدان

طراحی سایت زاهدان

طراحی وب زاهدان 

گروه فنی مهندسی وب تایلان

با مدیریت مهندس مهدی سندگل اکبری

با بیش از 5 سال تجربه و فعالیت در زمینه طراحی وبسایت (فروشگاهی,شرکتی,شخصی,...)و

دارای تیم متخصص فنی back-end,front-end

طراحی و تحلیل سیستم های زبان های برنامه نویسی php,پایگاه داده,c,c++,python,معماری کلاینت,دات نت

,javascript,css,html,sqlserver,jgure,Angular

تیم متخصص ساخت اپلیکیشین های موبایل (اندروید و ios)سئو و بهینه سازی سایت با بهره گیری از برترینو حرفه ای ترین متخصصان سئو

و با ارائه راهکار های نو آماده هر گونه همکاری در زمینه های مذکور می باشد .

تا شما را در داشتن یک کسب و کار اینترنتی پر رونق و سود آور یاری نماید هدف ما در وب تایلان ایجاد تحول در کسب و کار شماست

در واقع با داشتن وبسایت مشتریان شما متوجه می شوند که شما در کار خود چقدر جدی هستید

و از این طریق می توانید برتری خود را نسبت به رقبای تجاری به مشتریان نمایش دهید

ما درگروه وب تایلان

همه ی تلاش خود را می کنیم تا با ارائه مشاوره صادقانه و حرفه ای تمام جزئیات کلیدی کسب و کار شما را در داشتن یک کسب و کار اینترنتی موفق

برای ورود به بازار  بزرگ تجارت الکترونیک یاری کنیم  

توسعه دهنده صفحات وب

طراحی وب سایت های تخصصی با بروز ترین دانش در حوزه دیجیتال

ارائه مشاوره و راهکار های نوین در زمینه کسب وکار های آنلاین با توجه به شاخص های عملکرد کسب وکار

فروشگاهی /پزشکی/شرکتی/شخصی