تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ اطلاعات ارزشمندی را برای کوئری هایی که بیشتر سرچ می شوند و مخاطبان بیشتری دارند، در اختیارمان قرار می دهد.
شما به عنوان یک متخصص سئو، نیاز دارید که یک برنامه هدفمند برای استراتژی محتوایی خود داشته باشید و قدم اول برای این استراتژی، یافتن راهی مناسب
برای تحقیق کلمات کلیدی است. استراتژی محتوایی در کنار استراتژی بازاریابی اهمیت دارد تا بتوانید به بهبود سئو کمک کنید.
افراد از کلمات کلیدی برای یافتن راه حل یا اطلاعات یا خرید به صورت آنلاین، استفاده می کنند. بنابراین اگر محتوای شما و صفحه مورد نظر در صفحات و لینک های نخست گوگل قرار داشته باشد،
مخاطبان بیشتری خواهید داشت و می توانید فروش بیشتر، مشتری های بیشتر و در کل برندسازی بهتری داشته باشید. حال که با اهمیت بالای تحقیق کلمات کلیدی آشنا شدید، در ادامه مقاله با ما باشید
تا به بهترین روش های تحقیق کلمات کلیدی یا همان کیورد ریسرچ بپردازیم.
کیورد ریسرچ سئو محور چیست؟
کیورد ریسرچ که با اصول سئو سایت انجام می گیرد، به روشی گفته می شود که متخصصین سئو و کسب و کار در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند تا به نیازهای مخاطب برسند
و بهترین و هدفمندترین محتوا را تهیه کنند. شرکت ها از این روش بهره می برند تا بفهمند که چه کلماتی برای مخاطبان محبوب تر است و می تواند باعث رنک بالاتر سایت شان در گوگل شود.
بنابراین باعث می شود که وب سایت شان در دیدرس مخاطبان بالقوه ی بیشتری قرار بگیرد.
دلیل اهمیت تحقیق کلمات کلیدی
بیشتر مردم هنگام سرچ، از کلمات و جملات طولانی استفاده نمی کنند و اکثریت تنها یک یا دو کلمه مشخص را سرچ می کنند که با موضوع و سوال شان مرتبط است
و آن ها را به نتیجه می رساند. به همین دلیل است که کیورد ریسرچ اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند. با کیورد ریسرچ می توانید مشخص کنید که صفحه ای که قصد
ساخت آن را دارید، روی چه کلماتی متمرکز باشد و چه کلماتی مرسوم تر و مرتبط با موضوع مدنظر هستند. در نتیجه تعداد مخاطبان بیشتری را جذب می کند.
تمام هدف ما از فرایند کیورد ریسرچ سئو محور، گرفتن رنک بالاتر برای سایت در موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل است که سرچ ارگانیک سایت را بالا ببرد و توجه مخاطبان
بیشتری را جلب کند و آن ها را تبدیل به مشتریان بلند مدت کند.
3- اولویت بندی، کلید اصلی موفقیت است!
اگر لیستی از کلمات کلیدی و جملات را در اختیار دارید و نمی دانید که از کدام یک شروع کنید، باید بدانید که اولویت بندی و برنامه ریزی درستی را لازم دارد.
لیست کلمات کلیدی خود را اولویت بندی کنید. در این اولویت بندی به مرتبط بودن، میزان سرچ بالا و سختی کلمه پایین توجه کنید. کلمات را با توجه به این فاکتورها اولویت بندی کرده
و سپس با تولید محتوای با کیفیت، به رتبه مناسب در این کلمات برسید.
4- بررسی رقبا
باید مشخص کنید که چه رقبایی در حوزه کاری شما وجود دارند که قصد دارید به آن ها برسید. ببینید که این رقبا در چه کلماتی رتبه دارند. سپس کلماتی را که قصد دارید روی آن ها کار کنید،
انتخاب کنید و تصمیم گیری نهایی را به عمل برسانید. از اطلاعات و تجاربی که رقبا دارند، در نتایج سرچ گوگل می توانید بهره ببرید.
طراح سایت و سئو در زاهدان
طراحی سایت زاهدان
طراحی وب زاهدان
گروه فنی مهندسی وب تایلان
با مدیریت مهندس مهدی سندگل اکبری
با بیش از 5 سال تجربه و فعالیت در زمینه طراحی وبسایت (فروشگاهی,شرکتی,شخصی,...)و
دارای تیم متخصص فنی back-end,front-end
طراحی و تحلیل سیستم های زبان های برنامه نویسی php,پایگاه داده,c,c++,python,معماری کلاینت,دات نت
,javascript,css,html,sqlserver,jgure,Angular
تیم متخصص ساخت اپلیکیشین های موبایل (اندروید و ios)سئو و بهینه سازی سایت با بهره گیری از برترینو حرفه ای ترین متخصصان سئو
و با ارائه راهکار های نو آماده هر گونه همکاری در زمینه های مذکور می باشد .
تا شما را در داشتن یک کسب و کار اینترنتی پر رونق و سود آور یاری نماید هدف ما در وب تایلان ایجاد تحول در کسب و کار شماست
در واقع با داشتن وبسایت مشتریان شما متوجه می شوند که شما در کار خود چقدر جدی هستید
و از این طریق می توانید برتری خود را نسبت به رقبای تجاری به مشتریان نمایش دهید
ما درگروه وب تایلان
همه ی تلاش خود را می کنیم تا با ارائه مشاوره صادقانه و حرفه ای تمام جزئیات کلیدی کسب و کار شما را در داشتن یک کسب و کار اینترنتی موفق
برای ورود به بازار بزرگ تجارت الکترونیک یاری کنیم
توسعه دهنده صفحات وب
طراحی وب سایت های تخصصی با بروز ترین دانش در حوزه دیجیتال
ارائه مشاوره و راهکار های نوین در زمینه کسب وکار های آنلاین با توجه به شاخص های عملکرد کسب وکار
فروشگاهی /پزشکی/شرکتی/شخصی